مبلمان اداری در سبک های مختلف مانند مبلمان کلاسیک و مدرن، صنعتی یا سفارشی، از جنس استیل یا فلز های دیگر و شیشه عرضه می شوند. انتخاب شما چیست؟ این انتخاب به نحوی از سلیقه فکری شما نشات می گیرد. انتخاب شما سبک طراحی دفتر کار و دکور اداری را تعیین می کند.
فارغ از سبکی که برای مبلمان محل کارتان انتخاب کرده اید باید تناسب و هماهنگی و یکپارچگی چیدمان و طراحی محل کار تان را حفظ کنید. همه عناصر باید در نظمی خاص و با توجه به یک سبک در کنار هم قرار گیرند.
علاوه بر اهمیت سبک مبلمان اداری، صندلی اداری و مبلمان اداری باید طبق استاداردهای ارگونومیک باشد.
با تغییراتی در موقعیت میز کارتان نسبت به پنجره و در طراحی مناسب تری ایجاد کنید. میز کارتان رو به در قرار دهید و در سایه قرار نگیرید.
دفترهای خانگی تنوع بیشتری دارند و معمولا بخشی از یکی از اتاق های خانه می باشند. در هر صورت دفتر کار شما باید آرامش لازم برای کار شما را فراهم کند.
استفاده از یک میز بزرگ کار می تواند کمک بسیاری برای جا دادن وسایل بکند اما نباید با کاغذها و لوازم دیگر نامرتب و شلوغ به نظر برسد.
کشوها می توانند کمک شایانی در سازماندهی وسایل از جمله مدارک و ملزومات به ما بکنند فایل های متحرک علاوه بر این کمک فضای منعطف تری را ایجاد می کنند. برای مدارک محرمانه از کشو های قفل دار استفاده کنید.