دکوراسیون من

در این وبلاگ در مورد نحوه چیدمان و دکوراسیون در محیط های گوناگون آشنا می شوید تا بتوانید دکوراسیون مناسب تری برای محیط زندگی خود ایجاد کنید

دکوراسیون من

در این وبلاگ در مورد نحوه چیدمان و دکوراسیون در محیط های گوناگون آشنا می شوید تا بتوانید دکوراسیون مناسب تری برای محیط زندگی خود ایجاد کنید

نکاتی در مورد طراحی و چیدمان محل کار


  • سبک مبلمان اداری 

مبلمان اداری در سبک های مختلف مانند مبلمان کلاسیک و مدرن، صنعتی یا سفارشی، از جنس استیل یا فلز های دیگر و شیشه عرضه می شوند. انتخاب شما چیست؟ این انتخاب به نحوی از سلیقه فکری شما نشات می گیرد. انتخاب شما سبک طراحی دفتر کار و دکور اداری را تعیین می کند.

فارغ از سبکی که برای مبلمان محل کارتان انتخاب کرده اید باید تناسب و هماهنگی و یکپارچگی چیدمان و طراحی محل کار تان را حفظ کنید. همه عناصر باید در نظمی خاص و با توجه به یک سبک در کنار هم قرار گیرند.

علاوه بر اهمیت سبک مبلمان اداری، صندلی اداری و مبلمان اداری باید طبق استاداردهای ارگونومیک باشد.


  • موقعیت مکانی

با تغییراتی در موقعیت میز کارتان نسبت به پنجره و در طراحی مناسب تری ایجاد کنید. میز کارتان رو به در قرار دهید و در سایه قرار نگیرید.

دفترهای خانگی  تنوع بیشتری دارند و معمولا بخشی از یکی از اتاق های خانه می باشند. در هر صورت دفتر کار شما باید آرامش لازم برای کار شما را فراهم کند.


  • بهینه سازی فضای دفتر کار:

استفاده از یک میز بزرگ کار می تواند کمک بسیاری برای جا دادن وسایل بکند اما نباید با کاغذها و لوازم دیگر نامرتب و شلوغ به نظر برسد.

کشوها می توانند کمک شایانی در سازماندهی وسایل از جمله مدارک و ملزومات به ما بکنند فایل های متحرک علاوه بر این کمک فضای منعطف تری را ایجاد می کنند. برای مدارک محرمانه از کشو های قفل دار استفاده کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.